.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ 13 مسافر بر اثر تصادف در گلستان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: فقط در دو روز اول تعطیلات نوروزی براثر تصادف جاده ای در محورهای ارتباطی استان 13 نفر کشته و 132 نفر مصدوم شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، دکتر محمد جواد مقسمی افزود: وضعیت جوی و لغزندگی جاده موجب شد تا شمار حوادث در این دو روز چشمگیر باشد.

وی اظهار داشت: به دلیل وضعیت ناپایدار جوی بیشتر مسافران جاده ای به قصد عبور از جاده های منطقه گذر می کنند و این امر در بروز تصادفات موثر است.

وی خاطرنشان کرد: ناآشنایی رانندگان با محورهای کوهستانی و مه آودبودن جاده ها از دیگر عواملی است که بروز حوادث جاده ای را در منطقه شدت بخشیده است.

مقسمی از مسافران نورزی خواست تا در عبور از مسیرهای کوهستانی، مه گیر و پرتردد منطقه مانند آزادشهر به شاهرود، دقت بیشتری داشته باشند.

رئیس مرکز حوادث و فوریتهای دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان داشت: اکنون 41 پایگاه ثابت و سیار در محورهای ارتباطی استان مشغول ارائه خدمات پزشکی به مسافران نوروزی است و چادرهای سلامت نیز در محورهای منطقه برپا شده است.
وی عنوان کرد: تمامی امکانات پزشکی استان در مراکز درمانی و پایگاههای ثابت وسیار برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی بسیج شده اند و پایگاههای سلامت نوروزی نیز راه اندازی شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.